Apowersoft Ordre FAQ
Kommentar

Apowersoft Ordre FAQ

Senest opdateret den 01-11-2017 af

Hvis du er I tvivl omkring din ordre, licens eller andre relaterede problemer, så henfør venligst til vores FAQ nedenfor.

  1. Hvad er en VIP konto?
  2. Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ikke har en VIP konto?
  3. Kan jeg anvende VIP kontoen på flere computere?
  4. Den samtidige brugerkonto
  5. Hvor lang tid kan jeg anvende produktet?
  6. Hvad er forskellen mellem et personligt licens og et forretningslicens?
  7. Hvilke betalingsmåder kan jeg anvende?
  8. Kan jeg få en tilbagebetaling efter bestilling?
  9. Kan jeg få en kopi af min faktura?

Hvad er en VIP konto?

Med en VIP konto kan du aktivere den fulde version af softwaren og nyde alle funktioner af produktet uden begrænsninger.

Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ikke har en VIP konto?

Efter du har placeret din ordre, vil din VIP konto blive sendt til din email du anvendte til at købe produktet inden for 20 minutter. Hvis du ikke har modtaget den, kan du hente din konto her. Du kan også kontakte vores support team for at hente din VIP konto med det samme.

Kan jeg anvende VIP kontoen på flere computere?

Ja, du kan installere produkterne på alle dine computere og aktivere dem med VIP kontoen uden problemer. Dog skal du være opmærksom på, at du kan kan køre produktet på én computer af gangen, mens det ikke er tilladt at anvende det på flere computere på samme tid.

Den samtidige brugerkonto

Den samtidige brugerkonto fastlægger antallet af samtidige brugere online. Du kan anvende det til at aktivere på tværs af flere pc’er på samme tid. Hvis du overskrider det maksimalt tilladte antal samtidige brugere, bliver den konto, du logger på med, tvunget til at afslutte automatisk.

Hvor lang til kan jeg anvende produktet?

Baseret på den licenstype du købte, kan du anvende produktet inden for den tilsvarende varighed uden begrænsninger. Varigheden begynder fra den dag du købte produktet. Når licensperioden slutter, vil din VIP konto være udløbet, og du vil blive nødt til at forny dit abonnement, for fortsat at anvende produktet.

Hvad er forskellen mellem et personligt licens og et forretningslicens?

Et personligt licens er til personlig brug, og kan derfor ikke anvendes til indtjening samt andre forretningsformål. Forretningslicens er til kommerciel brug, hvilket inkluderer forretningspræsentationer, firmademonstrationer samt andre forretningsformål.

Hvilke betalingsmåder kan jeg anvende?

Vores firma accepterer de fleste af de kendte betalingsmåder. Kreditkort, PayPal, Checks/Postanvisning, Fax, Faktura og bankoverførsler. Du kan være forsikret på, at din betaling er fuldstændig sikker.

Kan jeg få en tilbagebetaling efter bestilling?

Apowerosoft tilbyder en 30 dages tilbagebetalingsgaranti, forespørgsler til tilbagebetaling vil blive godkendt med rimelige årsager, som er listet i vores Politik for refundering.

Kan jeg få en kopi af min faktura?

Vi tilbyder en elektronisk faktura for alle ordre. Når ordren er blevet behandlet, vil betalingsplatformen sende den elektroniske faktura til dig via mail. Hvis du ikke modtager din faktura, så kontakt venligst vores support team.

Rating:4.3 /5(baseret på 15 ratings)Tak for din rating!
Postet af:Oprettet tilGenerelle Spørgsmål.Sidst opdateret den 01-11-2017

Skriv en kommentar

Indtast venligst dit navn!
Indtast venligst din anmeldelse af indholdet!

Kommentér (0)

Få dem nu!
APOWERSOFT
Eksklusiv
giveaway
&
værdifulde
rabatter
Lær mere
Apowersoft Unlimited
Et-klik Installation til 14+ All Apowersoft produkter
new
Support
Del
Anmeldelse
Kommentér
Tilbage til toppen