Apowersoft tilbagebetalingspolitik
Kommentar

Apowersoft tilbagebetalingspolitik

Senest opdateret den 09-11-2018 af
  1. Tilbagebetalingspolitik
  2. Tilbagebetaling FAQ
  3. Kontakt os

Tilbagebetalingspolitik

Vi sætter stor værdi til vores kunders glæde, og vi bestræber os på at levere det bedste produkter og støtte til vore kunder.

Vores produkter har alle prøveversioner, som giver mulighed for at benytte funktionerne, før de beslutter at købe de fulde programmer. Vi anbefaler at først hente en gratis prøveversion fra vores officielle hjemmeside for at se, om en bestemt løsning er tilfredsstillende for kunden. Der er ikke mange forskelle i forhold til funktioner mellem prøveversion og en betalt ud over vandmærke, tidsbegrænsninger mv.

Når en bestilling er afgivet, sender vores system automatisk VIP-kontooplysningerne til din e-mailadresse. Når du har logget på din VIP-konto, kan du derefter fortsætte brugen af produktet uden begrænsninger. Du alligevel kan ansøge om en fuld tilbagebetaling (dette kræver vores godkendelse), men dette løsning anbefales først når du har prøvet at løse problemet sammen med vores support-team: Få online-hjælp på Apowersoft hjemmeside.

Apowersoft giver 30 dage pengene-tilbage-garanti (7 dage for månedlig VIP). Tilbagebetalinger godkendes kun med rimelige begrundelser som beskrevet nedenfor inden den lovede dato efter køb. Vi refunderer ikke køb, når der er gået mere end det garanterede tidsrum.

  • Problemer med hardware, der forårsager at vores software ikke kan bruges på din computer og ikke kan løses af vores teknisk support.
  • Ethvert afgørende tekniske problem rapporteret inden for det garanterede tidsrum efter køb og som kan ikke løses.
  • Køb af et forkert produkt, som bør ændres til et andet produkt.
  • Problemer med dobbelt betaling på grund af problemer med eksternt e-commerce platform.
  • Produktet kunne ikke opfylde de krav, som er beskrevet på vores websider, salgsmateriale eller reklamer.
  • Ikke muligt at afhjælpe problemet og aktivere programmet ved hjælp af vores tekniske support.

Vi forbeholder os retten til at afvise anmodninger om tilbagebetaling i nedenstående tilfælde:

  • Annulering af ordren uden særlige grunde.
  • Produktet ikke opfyldte kravene som aldrig var blevet angivet på vores produktsider, specifikation eller andet officielt materiale. Igen, vi anbefaler hver kunde til at læse produktbeskrivelsen og prøve en gratis prøveversion før de køber produktet.
  • Tilfælder hvor der kan spores en svindel med kreditkort eller uautoriseret betaling. Apowersoft står ikke egenhændigt for at håndtere din betaling, men med hjælp fra tredjeparts e-handelsplatforme. I dette tilfælde er betalingsautorisation ude af vores kontrol. Så længe en ordre er behandlet og fuldført, kan den ikke ændres. Apowersoft kan hjælpe dig med at komme i kontakt med tredjeparts e-handelsplatform for yderligere assistance.
  • Produkter købt fra eksternt forhandler eller hans datterselskaber kan ikke være tilbagebetalt af os. Kontakt venligst forhandleren for tilbagebetaling af den skyldige beløb. Vi kan dog stadig hjælpe dig med at kontakte den rigtige forhandler.
  • Ved køb af et forkert produkt, samt hurtigt køb af en anden en fra anden virksomhed uden at bede om støtte fra Apowersoft først.
  • Tilfælder med forkert brug af vores produkter uden at kontakte vores tekniske support eller beskrivelse af fejlene.
  • Kan ikke aktivere programmet uden hjælp fra vores tekniske support.

For at anmode om en tilbagebetaling, indsend formular. Når en tilbagebetaling er udstedt, vil den tilsvarende licens deaktiveres.

Tilbagebetaling FAQ

Kan du annullere en ordre?

Så længe du er berettiget til at modtage en fuld tilbagebetaling, som beskrevet i ovenstående vilkår, kan du annullere din ordre.

Hvor lang tid tager det at annullere en ordre?

Apowersoft gennemgår tilbagebetalinger inden for 3-7 hverdage, dog den nøjagtige længde afhænger af den betalingsmetode, du har valg ved købet. Det kan tage lidt længere tid end forventet at modtage en tilbagebetaling i ferieperiode, men det vil som regel ikke være længere end 20 dage. Hvis du ikke har fået din tilbagebetaling 20 dage efter vores godkendelse, kontakt os venligst for at kontrollere din tilbagebetaling status.

Hvorfor jeg ikke kan modtage den erstatning jeg er berettiget til efter et par dage?

Hvis vi har godkendt en tilbagebetaling til dig, men den ikke er blevet modtaget, kan det være på grund af en eller flere nedenstående årsager:

a. Ferie eller weekend

På grund af højtider, helligdage, bankforhold og andre forhold vil refunderingsprocessen være lidt længere end sædvanligt, men den vil ikke være længere end 20 dage.

b. En tilbageførsel er blevet anmodet

Når der er anmodet om en tilbageførsel, vil pengene blive frosset af kortudstederen, bank, Paypal eller andre betalingskort myndighed, medmindre grunden for tilbageførslen er bestemt. I sådanne tilfælde kontakt venligst dit kreditkortselskab eller bank for at lære mere om deres politik vedrørende tilbageførslen procedurer.

Kontakt os

Hvis du yderligere spørgsmål har eller hvis du er usikkert om nogen som helst, kan du kontakte vores support-team, og de vil være glade for at tilbyde hjælp.

Rating: 4.3 / 5 (baseret på 12 ratings) Tak for din rating!
Postet af: Oprettet tilGenerelle Spørgsmål. Sidst opdateret den 09-11-2018

Skriv en kommentar

Indtast venligst dit navn!
Indtast venligst din anmeldelse af indholdet!

Kommentér (0)

Få dem nu!
APOWERSOFT
Eksklusiv
giveaway
&
værdifulde
rabatter
Lær mere
Apowersoft Unlimited
Et-klik Installation til 14+ All Apowersoft produkter
new
Support
Del
Anmeldelse
Kommentér
Tilbage til toppen